2023 vasario 23 d. – kovo 16 d.
MUZIKA
REKLAMAI
Kursas suaugusiems gyvai
Su Maximilianu Oprishka (Fume)
Apie
Kursas skirtas žmonėms, turintiems muzikos kūrimo pagrindus ar pažengusiems šioje srityje bei norintiems išmokti kurti paveikią muziką reklamai. Jeigu esi susipažinęs su programomis Ableton Live, Cubase, Logic ar kitais audiovizualinės kūrybos įrankiais bei domiesi muzikos kūrimo principais reklamai – šis kursas būtent tau!
Gyvų sesijų metu nagrinėsime muzikos reklamai specifiką: nuo garsinio naratyvo ir koncepcijos iki praktinio, labiau advanced garso dizaino kūrimo. Kurso metu kalbėsime kaip veikia garso dizainas, kaip kuriamas garso identitetas.
Kurso eigoje nagrinėsime autonominio jutiminio meridiano atsako (ASMR) pagrindus – nuo sampratos iki pritaikymo.
Nagrinėsime kodėl norint sukurti įdomų garso dizainą, vertą pradėti nuo virtuvės, bei kodėl ką matome – nebūtinai yra tai, ką girdime?
Programa
- Garsinis identitetas
- Samplinimo pagrindai ir garso dizainas pažengusiems
- Garso sintezė
- Score to picture / Folley: ką matome – nebūtinai yra tai, ką girdime
- ASMR pagrindai: garsų iššaukiančių mūsų sensorinės sistemos atsaką naudojimas
BONUS
ŠPARGALKĖ:
- Ką sekti internete, kieno video žiūrėti norint savarankiškai ugdytis?
- Ko ir kaip klausytis saviugdai?
- Kaip analizuoti ir skolintis iš jau sukurtos muzikos?
- Pamokos įrašinėjamos, tad visa kurso medžiaga išliks ir galėsi prie jos sugrįžti bet kada!
Informacija
TRUKMĖ: 4 pamokos, 8 akad. val.
DATOS:
2023 m. vasario 23 d.
2023 m. kovo 2 d. / 9 d. / 16 d.
LAIKAS: ketvirtadieniais 18:45–20:15 val.
VIETA:
„Muzikalkė“, Lukiškių kalėjimas 2.0 (Lukiškių skg. 6, Vilnius)
KAINA:
– iki vasario 16 d. (early bird): 95 Eur
– nuo vasario 17 d. (reguliari kaina): 125 Eur
Turi Klausimų?
Spausk mesendžerio ikoną ir
ATSIŲSK MUMS FACEBOOK ŽINUTĘ
arba
Susisiek telefonu:
+370 623 89454
arba
Kurso vadovas

Maximilianas Oprishka, labiau žinomas kaip Fume, yra audiovizualinis menininkas, dirbantis garso ir vaizdo sferose jau daugiau nei 10 metų. Maximiliano nuveiktų darbų portfolio pakankamai platus – nuo 3D dizaino ir specialiųjų vaizdo efektų, dirbant su tokiais klientais kaip Netflix, History Channel ar Cannes Lions, iki pasirodymų dalijantis scena su pasaulinio masto atlikėjais kaip Kangding Ray, Telefon Tel Aviv ir Tim Hecker. Nors garsinė Maksimiliano pusė aktyviau viešumoje pasirodė 2011 metais, po Fume slapyvardžiu jis yra išleidęs du konceptualiai ryškius albumus. „Luminance“ albumas buvo pristatomas tiek Lietuvoje (Šiuolaikinio meno centre festivalio „Gaida“ metu), tiek užsienyje – Londone ir Liubline. 2021 metais leidykla „Suru Records“ išleido Fume plokštelę „Data Sapiens“ – albumas susilaukė daugybės gerų įvertinimų bei buvo linksniuojamas beveik visose geriausių tų metų muzikos albumų suvestinėse. Maximilianas kuria muziką reklamoms, filmams ir spektakliams už pastarąją buvo įvertintas Auksinio scenos kryžiaus nominacija už geriausią muziką, o su spektaklio „Endurance“ kūrybine komanda gavo „Dauguviečio auskarą“ už inovacijas teatro žanre ieškant naujų muzikos, šviesos ir judesio sąsajų.