fbpx

STARTAS Į MUZIKOS RINKĄ

250,00

Kursas skirtas muzikos kūrėjams ir atlikėjams, kurie nori įgyti žinias, reikalingas kuriant bei vystant savo asmeninį „brendą“, ieškant finansavimo ir bendradarbiavimo galimybių bei norint tikslingai vystyti savo muzikinę – kūrybinę karjerą Lietuvos bei tarptautiniame lauke.

DATA: 02.23-04.13 (8 seminarai)
LAIKAS: trečiadieniais 19:00-21:00
PLATFORMA: ZOOM*

PROGRAMA
Seminaras 1: Kas tas „brendas”?  (Aurelija Slapšytė)
Trumpa istorija, brendo sudėtis šiandien ir kodėl apie tai svarbu kalbėti muzikoje.

Seminaras 2: Brendo konstravimas (Aurelija Slapšytė)
Kaip sukurti brendą? Auditorija, emocija ir funkcija, pozicija, strategija.

Seminaras 3: Dizainas muzikoje. Vizualinio identiteto paieškos. (Aurelija Slapšytė)
Geras dizainas kviečia klausytis. Kaip pasirinkti tinkamą vizualinę kryptį brendui. Gerųjų ir blogųjų dizaino pavyzdžių analizė, patarimai.

Seminaras 4: Projektinė veikla (Juta Pranulytė)
Pagrindiniai fondai Lietuvoje muzikos projektų finansavimui. Nagrinėjami klausimai: Kokie aspektai svarbūs rengiant projekto paraišką? Kaip parengti išskirtinę paraišką bei likti pastebėtu ekspertų? Partnerysčių ir viešinimo strategijos svarba.

Seminaras 5: Tinklaveika: strategijos ir kanalai (Radvilė Buivydienė)
Kas yra tinklaveika? Kodėl ji naudinga? Kaip tinkamai jai pasiruošti? Ar tai kainuoja? Tinklaveikos strategijos, platformos, formos, kanalai ir nuo ko pradėti tai daryti.

Seminaras 6: Kaip būti išgirstam informacinio triukšmo eroje? (Rasa Murauskaitė)
Seminaro metu kalbėsime apie šiandienos medijų specifiką, svarbiausius efektyvios informacijos sklaidos principus. Mokysimės, kaip parengti informatyvų, įdomų ir medijoms atraktyvų pranešimą spaudai.

Seminaras 7: Savireprezentacija ir interviu menas (Rasa Murauskaitė)
Seminaras skirtas interviu žanro pažinimui. Kalbėsimės apie tai, kaip medijose pristatyti savo projektus, patys mokysimės pagrindinių interviu rengimo principų. Šio seminaro metu taip pat rašysime savo biografijas.

Seminaras 8: Socialinių tinklų marketingas (Daugvinas Liberis)
Socialinių tinklų marketingas susideda iš dviejų dalių – turinio ir jo sklaidos. Natūralu, kad kūrėjai fokusuojasi į turinį, o sklaidos galimybės dažnai lieka neišnaudotos. Todėl didžiąją seminaro dalį kalbėsimės apie Facebook ir Instagram reklamą.


* Neturintys galimybės dalyvauti gyvai arba norintys pasikartoti medžiagą, turės galimybę peržiūrėti buvusio seminaro video įrašą per 7 dienas – iki ateinančio seminaro.


KURSO VADOVAI

Aurelija Slapšytė – Senior brendingo dizainerė @NEW! Creative Agency.
Aurelija dirba su įvairių produktų brendingo darbais jų strateginiu vystymu, veda kūrybines dizaino dirbtuves įvairaus amžiaus auditorijoms, aktyviai kuria dizaino lauke. Muzikoje dizainerė kuria bei prižiūri vizualinį identitetą tokiuose renginiuose ir projektuose kaip „Muzikalkė”, „Kontaktas“, „Muzika erdvėje“, „Muzikos ruduo“, „Druskomanija (2019/2020)“, bendradarbiauja su įvairiais šiuolaikinės muzikos atlikėjais. Daugiau: aurelijaslapsyte.com

Juta Pranulytė – kompozitorė bei kultūros projektų vadovė. Ji kartu su kolegomis įkūrė bei vadovavo ne vienam muzikos festivaliui tarp kurių Įvietintos muzikos festivalis „Muzika erdvėje“, Tarptautiniai tradicinio dainavimo kursai, Vilniaus naujosios ir eksperimentinės muzikos renginių serija „Kontaktas“, festivaliai „Druskomanija“, „Muzikos Ruduo“ ir kt. Juta įkūrė ir Naujosios muzikos kolektyvą „Melos“ bei Muzikos kūrybos mokyklą „Muzikalkė“, kur šiandien dirba projektų vadove. Ji prodiusuoja renginius, kolektyvus bei rengia projektų paraiškas įvairiems Lietuvos kultūros fondams jau daugiau kaip 12 metų.

Radvilė Buivydienė daugiau nei 12 metų dirba su įvairių žanrų muzikos projektais, leidyba, komunikacija, renginiais ir tarptautiniais projektais. Lietuvos muzikos informacijos centro vadovė.

Rasa Murauskaitė – muzikos kritikė, radijo laidų ir renginių vedėja, radijo programos LRT KLASIKA vyresnioji redaktorė, Lietuvos muzikos ir teatro akademijos ir Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto dėstytoja, dviejų knygų bendraautorė. Yra parengusi per 300 straipsnių, interviu kultūros tema, sukūrusi radijo laidų, skirtų šiuolaikinei muzikai.

Daugvinas Liberis 9 metus dirba su Facebook reklama, šiuo metu valdo savo mokymų įmonę ir marketingo agentūrą “Ad Liberum”. Jis taip pat 11 metų DJ’auja ir šiuo metu organizuoja “Ecstatic Dance” šokius Lietuvoje.

Registracija ⇩