fbpx

STARTAS Į MUZIKOS RINKĄ

250,00

Kursas skirtas muzikos kūrėjams ir atlikėjams, kurie nori įgyti žinias, reikalingas kuriant bei vystant savo asmeninį „brendą“, ieškant finansavimo ir bendradarbiavimo galimybių bei norint tikslingai vystyti savo muzikinę – kūrybinę karjerą Lietuvos bei tarptautiniame lauke.

DATA: 01.11-03.01 (8 seminarai)
LAIKAS: antradieniais 19:00-21:00
PLATFORMA: ZOOM*

PROGRAMA
Seminaras 1: Kas tas „brendas”? 
Trumpa istorija, brendo sudėtis šiandien ir kodėl apie tai svarbu kalbėti muzikoje.

Seminaras 2: Brendo konstravimas 
Kaip sukurti brendą? Auditorija, emocija ir funkcija, pozicija, strategija.

Seminaras 3: Dizainas muzikoje. Vizualinio identiteto paieškos. 
Geras dizainas kviečia klausytis. Kaip pasirinkti tinkamą vizualinę kryptį brendui. Gerųjų ir blogųjų dizaino pavyzdžių analizė, patarimai.

Seminaras 4: Projektinė veikla
Pagrindiniai fondai Lietuvoje muzikos projektų finansavimui. Nagrinėjami klausimai: Kokie aspektai svarbūs rengiant projekto paraišką? Kaip parengti išskirtinę paraišką bei likti pastebėtu ekspertų? Partnerysčių ir viešinimo strategijos svarba.

Seminaras 5: Tinklaveika: strategijos ir kanalai
Seminaro metu pristatomos pagrindinės muzikos mugės ir festivaliai – kaip ten patekti ir kaip būti pastebėtam. Taip pat pristatomi muzikos viešinimo kanalai lokaliame bei tarptautiniame lauke.

Seminaras 6: Kaip būti išgirstam informacinio triukšmo eroje?
Seminaro metu kalbėsime apie šiandienos medijų specifiką, svarbiausius efektyvios informacijos sklaidos principus. Mokysimės, kaip parengti informatyvų, įdomų ir medijoms atraktyvų pranešimą spaudai.

Seminaras 7: Savireprezentacija ir interviu menas
Seminaras skirtas interviu žanro pažinimui. Kalbėsimės apie tai, kaip medijose pristatyti savo projektus, patys mokysimės pagrindinių interviu rengimo principų. Šio seminaro metu taip pat rašysime savo biografijas.

Seminaras 8: Socialinių tinklų marketingas
Kaip pajungti socialinius tinklus savo naudai? Organinė ir mokama komunikacija: skirtumai, iššūkiai ir galimybės. Reklaminių kampanijų kūrimas, Facebook Ads naudojimosi pagrindai, testavimas ir analizė.

* Neturintys galimybės dalyvauti gyvai arba norintys pasikartoti medžiagą, turės galimybę peržiūrėti buvusio seminaro video įrašą per 7 dienas – iki ateinančio seminaro.

Prieinamumas: Liko 9