fbpx

POP/ROCK HARMONIJA

220,00

Online kursas skirtas visiems, norintiems susipažinti su pagrindiniais pop/rock muzikos dėsniais, harmonijos ypatybėmis. Kurso metu bus dekonstruojama pop/rock muzika nuo Eltono Johno iki Bruno Marso, nuo Whitney Houston iki Adele, nuo Metallica‘os iki Coldplay, aiškinama kokias priemones ir triukus jie naudojo norėdami vienaip ar kitaip paveikti klausytoją. Kai kuriuose seminaruose bus skiriama dėmesio kino filmų ir kompiuterinių žaidimų muzikai.

DATA: 03.08-04.26 (8 seminarai)
LAIKAS: antradieniais 19:30-21:00
PLATFORMA: ZOOM*
REGISTRACIJA IKI KOVO 1 D. 

PROGRAMA
Seminaras 1: Dermių spektras. Visi žinome dvi populiariausias dermes – mažorą ir minorą. Tačiau pop/rock muzikoje dažnai galime sutikti ir kitas dermes. Kurios iš jų naudojamos sunkiojo metalo muzikoje, o kurios tinka animaciniams filmukams? Kurias dermes galime sutinkti Amerikos vesternuose, o kurias – kompiuteriniuose žaidimuose kovojant prieš baisiausius priešus?

Seminaras 2: Keturi populiariausi akordai. Ar tikrai pop/rock muzikoje dominuoja keturi akordai – ką rodo statistika? Kokie kiti akordai, neskaitant didžiojo ketverto, yra populiarūs? Populiarioji muzika vis primityvėja – tai mitas ar tiesa?

Seminaras 3: Akordų apvertimai. Kuo muziką praturtina akordų apvertimai? Kuo skiriasi akordų apvertimų naudojimas klasikinėje ir populiariojoje muzikoje? Kurį pop/rock muzikos atlikėją galime vadinti „apvertimų karaliumi“? Kurie apvertimai suteikia skambesiui pakilumo, kurie – naivumo, o kurie kelia liūdesį?

Seminaras 4: Neakordiniai garsai. Kodėl pop/rock muzikoje būtina naudoti neakordinius garsus? Kokios yra neakordinių garsų rūšys ir koks kiekvienos rūšies tikslas? Be kurios neakordinių garsų rūšies pop muzika negali egzistuoti?

Seminaras 5: Akordai su paaukštinta akordo tercija. Kuriuose mažoro dermės akorduose sutinkame paaukštintą akordo terciją? Kokiais tikslais naudojami šie akordai? Kokiuose junginiuose šie akordai gražiausiai skamba?

Seminaras 6: Bendravardžio mažoro-minoro sistema. Kurių akordų mažoras pavydi bendravardžiam minorui ir karts nuo karto pasiskolina? Kokia šių akordų panaudojimo idėja? Kokiuose junginiuose gražiausiai skamba pasiskolinti akordai? 

Seminaras 7: Tonikos vargonų punktas. Kaip tonikos vargonų punkto panaudojimas keičia skambesį? Kuriuose XX a. dešimtmečiuose jis buvo labiausiai naudojamas? Ar atėjo laikas jam grįžti į madą?

Seminaras 8: Chromatinės mediantės kino filmuose ir kompiuteriniuose žaidimuose. Kodėl chromatines mediantes taip mėgsta kino filmų ir kompiuterinių žaidimų muzikos kūrėjai? Kokį efektą jos sukelia?

KURSO VADOVAS
Viktoras Bakys yra muzikos teoretikas, sukaupęs beveik 14 metų patirtį mokant muzikos teorijos dalykų – solfedžio, harmonijos, muzikos teorijos, muzikos kūrinių analizės ir muzikos istorijos. Mokytojas dirba Nacionalinėje M. K. Čiurlionio menų mokykloje ir Vilniaus chorinio dainavimo mokykloje „Liepaitės“, specializuojasi mokydamas vyriausių 9-12 klasių mokinius, taip pat dirba su suaugusiais žmonėmis. V. Bakys yra paruošęs mokinius keliolikai užsienio aukštųjų mokyklų – Londono karališkajai konservatorijai, Škotijos karališkajai konservatorijai, Mozarteumo universitetui Zalcburge, Vienos muzikos ir vaizduojamųjų menų universitetui, Graco muzikos ir teatro universitetui, Hanoverio aukštajai muzikos, teatro ir medijų mokyklai, F. Mendelssohno-Bartholdy muzikos ir teatro aukštajai mokyklai Leipcige, Hagos karališkajai konservatorijai, Roterdamo menų universitetui, Sibeliaus akademijai ir kt.

* Neturintys galimybės dalyvauti gyvai arba norintys pasikartoti medžiagą, turės galimybę peržiūrėti buvusio seminaro video įrašą per 7 dienas – iki ateinančio seminaro.

Prieinamumas: Liko 20

Kategorija: Žyma: